Dzień Czternasty – Sobota 07.08.2021

Nie wiadomo kiedy minęły nam te dwa tygodnie. Niby wiemy, że ostatni dzień oboza w końcu nadejdzie, ale wszystkich zawsze zaskakuje. Po śniadaniu mamy więc czas na spakowanie walizek i spotykamy się na boisku ostatni raz, aby przeżyć razem wręczanie pamiątkowych dyplomów. Każdy z uczestników otrzymał od swojego wychowawcy dyplom z odręcznie napisanymi podziękowaniami pełnymi razem przeżytych chwil. Nie obyło się bez przytulasów, uścisków dłoni i… niespodzianek! Kadra także dostała dyplomy, które we współpracy z ze wszystkimi grupami przygotowała nasza nadworna rysowniczka Ewa Barańska. A na parodiach kadry (i obozowiczów) skręcaliśmy się ze śmiechu, wspominając kuriozalne sytuacje, które przeżyliśmy razem w Korbielowie. Chłopaki z grupy P. Misi przygotowali nawet piosenkę o Totalarcie na melodię „Świata Według Kiepskich”! Koło 13:00 pożegnaliśmy niektórych, którzy z Korbielowa ruszali z rodzicami na dalszy wypoczynek i władowaliśmy się do autokarów. Te zawiozły nas do Tychów na dworzec PKP. Chwilę poczekaliśmy, uzupełniliśmy zapasy w pobliskim sklepie i przeszliśmy się spacerkiem na peron. Kto wymyślił drogę na peron po schodach z walizkami? Tego się nie dowiemy… Upał był straszny, a jeszcze nasz pociąg spóźnił się pół godziny! W takiej sytuacji władowaliśmy młodzież do cienia i korytarz łączący peron z dworcem zamienił się w prawdziwe schronisko dla artystów. Młodzież wyciągnęła karty, suchy prowiant i przytulanki (te doskonale przysłużyły się krótkiej drzemce). Po uwzględnionym opóźnieniu władowaliśmy się do pociągu i błyskawicznie rozłożyliśmy na półkach bagaże. I zaczęło się, jak zawsze, zbieranie podpisów na dyplomach! Każdy chciał mieć podpis każdego, więc nikt nie puszczał piszących narzędzi z rąk. Oprócz tego, oczywiście, wagon stał się jedną wielką imprezą — gry towarzyskie, śpiewy i tańce, przytule… Niektórzy nawet zbierali autografy na ciele! Staramy się wycisnąć z ostatnich godzin razem wszystko, co się da. Chwilę po 20:30 zajechaliśmy na Warszawę Centralną. Stęsknieni rodzice pomogli kadrze wypakować walizki. Niby się jeszcze nie pożegnaliśmy, a już czuć w powietrzu unoszącą się, rosnącą tęsknotę. Łzy wzruszenia i przytule ściskały gardła i bliskich jak imadło.

Wspaniały to był czas. Spędzony aktywnie, w sielskiej atmosferze, pełen pracy i zaangażowania. Jesteśmy dla siebie jak rodzina i w podobnym, trochę okrojonym składzie zobaczymy się na zimowisku! Ahoj!

Zobacz relację z pozostałych dni:

2021-08-08

Dzień Czternasty – Sobota 07.08.2021

Po śniadaniu spotykamy się na boisku ostatni raz, aby przeżyć razem wręczanie pamiątkowych dyplomów. Koło 13:00 pożegnaliśmy niektórych, którzy z Korbielowa ruszali z rodzicami na dalszy wypoczynek i władowaliśmy się do autokarów. Dojechaliśmy na dworzec i po uwzględnionym opóźnieniu władowaliśmy się do pociągu. Chwilę po 20:30 zajechaliśmy na Warszawę Centralną. To ostatni, ale jaki piękny dzień!

2021-08-07

Dzień Trzynasty – Piątek 06.08.2021

Dzisiaj — idylla i lenistwo! Na korytarzu pierwszego piętra powstała wystawa kolaży, które nasza utalentowana młodzież robiła na zajęciach plastycznych podczas obozu. Organizujemy kąpiele w basenie dla relaksu, a po południu ma miejsce długo oczekiwany mecz siatkówki kadry z obozowiczami. Po kolacji — czas na pożegnalną dyskotekę pełną hitów, autorskich połączeń i paru wolnych tańców.

2021-08-06

Dzień Dwunasty – Czwartek 05.08.2021

Nadszedł dzień wielkiej próby! Dziesięć ostatnich dni nasza młodzież i kadra poświęciła na tworzenie. Dziś to wszystko będzie można zobaczyć na scenie pobliskiej remizy. Wieczorem wszystkie elementy łączą się w jeden, piękny spektakl pełen kolorów i radości. Sprzątać będziemy jutro, bo dziś zasługujemy na laury!

2021-08-05

Dzień Jedenasty – Środa 04.08.2021

Jedenasty dzień oboza rozpoczynamy od rozgrzewki finałem (i nie tylko!). Jutro premiera! Od śniadania w każdym kącie ośrodka dzieje się coś związanego ze spektaklem, a po południu – pierwsza próba montażu całości „Sindbada”.

2021-08-04

Dzień Dziesiąty – Wtorek 03.08.2021

W każdym kącie obozu od rana trwają działania w kierunku naszego obozowego spektaklu. Wieczorem – upragnione ognisko, które okazało się być wybitnym spoiwem dla naszego obozu.

2021-08-03

Dzień Dziewiąty – Poniedziałek 02.08.2021

Udało nam się wejść w obozowy rytm. Cały dzień dajemy z siebie wszystko na zajęciach grupowych i solo. Po południu basen dla relaksu, a wieczorem – bal przebierany „Moda 1000 Mórz”.

2021-08-02

Dzień Ósmy – Niedziela 01.08.2021

Dzień projektowy! Wszystko dookoła się trzęsie, bo przygotowujemy się do wieczornego koncertu zarządzanego przez P. Misię. Wieczorem wielkie wydarzenie w świetle reflektorów.

2021-08-01

Dzień Siódmy – Sobota 31.07.2021

Przeddzień koncertu! Półmetek obozu! Cały nasz ośrodek huczy od prób wokalnych. Wieczorem dla chętnych kolejny pokaz filmowy.

2021-07-31

Dzień Szósty – Piątek 30.07.2021

Dziś wycieczka! Góra Żar, a później polecieliśmy do Bielska Białej. Po powrocie autokarami do ośrodka i po obiadokolacji wróciliśmy do zajęć, żeby nie stać w miejscu z projektami.

2021-07-30

Dzień Piąty – Czwartek 29.07.2021

Od śniadania do kolacji mnóstwo zajęć kierujących się w stronę projektów, a wieczorem zaś pokaz filmowy w klimacie naszego obozu, czyli trzecia część disneyowskiego Aladyna – „Aladyn i Król Złodziei”

2021-07-29

Dzień Czwarty – Środa 28.07.2021

Od rana powstają nowe układy taneczne, trenujemy szermierkę, mamy zajęcia integracyjne, uczymy się robić zwierzaki z baloników i projektujemy kostiumy oraz dodatki do spektaklu. Bardzo pracowity dzień zakończony zawsze oczekiwanym występem Aktu VIII.

2021-07-28

Dzień Trzeci – Wtorek 27.07.2021

Kolejny dzień i kolejne okazje do spędzenia czasu na zabawie i wspólnej pracy. Po obiedzie kąpiel w basenie! Wieczorem rewia scenek o powstaniu Góry Żar lub Bielsko Białej.

2021-07-27

Dzień Drugi – Poniedziałek 26.07.2021

Dzień drugi i już działamy jak dobrze naoliwiona maszyna! Wieczorem integracja całym obozem i dyskoteka pełna dynamiki!

2021-07-26

Dzień Pierwszy – Niedziela 25.07.2021

I poszło! Rozpoczęliśmy długo oczekiwany obóz w Korbielowie 2021! Po podróży obiadokolacja, a później obowiązkowe czytanie regulaminu w grupach. Wieczorem – energetyczna integracja całym obozem!