Dzień Trzynasty – Piątek 06.08.2021

Dzisiaj — idylla i lenistwo! Wczoraj daliśmy z siebie wszystko, więc dziś odpoczywamy. Porannej rozgrzewki nie ma — jest tylko pobudka na śniadanie. Cały dzień poświęcamy na oddawanie kostiumów, porządki i pakowanie się przed jutrzejszym powrotem do Warszawy. Na korytarzu pierwszego piętra powstała wystawa kolaży, które nasza utalentowana młodzież robiła na zajęciach plastycznych podczas obozu. Są tutaj dzieła, których najwspanialsi dadaiści by się nie powstydzili! Organizujemy kąpiele w basenie dla relaksu, a po południu ma miejsce długo oczekiwany mecz siatkówki kadry z obozowiczami. To ciekawe, że obozowicze są podczas meczu lekko pozbawieni energii, a kadra ma wysokie morale. Wychowawcom idzie tak dobrze, że mecz wygrywają! Po kolacji nie ma, że zmęczeni — czas na pożegnalną dyskotekę pełną hitów, autorskich połączeń i paru wolnych tańców. Gramy do późna i przedłużamy dyskotekę o paręnaście minut! Trudno się będzie jutro rozstać, dlatego korzystamy dziś z każdej chwili i wyciskamy dzień jak cytrynę.

Zobacz relację z pozostałych dni:

2021-08-08

Dzień Czternasty – Sobota 07.08.2021

Po śniadaniu spotykamy się na boisku ostatni raz, aby przeżyć razem wręczanie pamiątkowych dyplomów. Koło 13:00 pożegnaliśmy niektórych, którzy z Korbielowa ruszali z rodzicami na dalszy wypoczynek i władowaliśmy się do autokarów. Dojechaliśmy na dworzec i po uwzględnionym opóźnieniu władowaliśmy się do pociągu. Chwilę po 20:30 zajechaliśmy na Warszawę Centralną. To ostatni, ale jaki piękny dzień!

2021-08-07

Dzień Trzynasty – Piątek 06.08.2021

Dzisiaj — idylla i lenistwo! Na korytarzu pierwszego piętra powstała wystawa kolaży, które nasza utalentowana młodzież robiła na zajęciach plastycznych podczas obozu. Organizujemy kąpiele w basenie dla relaksu, a po południu ma miejsce długo oczekiwany mecz siatkówki kadry z obozowiczami. Po kolacji — czas na pożegnalną dyskotekę pełną hitów, autorskich połączeń i paru wolnych tańców.

2021-08-06

Dzień Dwunasty – Czwartek 05.08.2021

Nadszedł dzień wielkiej próby! Dziesięć ostatnich dni nasza młodzież i kadra poświęciła na tworzenie. Dziś to wszystko będzie można zobaczyć na scenie pobliskiej remizy. Wieczorem wszystkie elementy łączą się w jeden, piękny spektakl pełen kolorów i radości. Sprzątać będziemy jutro, bo dziś zasługujemy na laury!

2021-08-05

Dzień Jedenasty – Środa 04.08.2021

Jedenasty dzień oboza rozpoczynamy od rozgrzewki finałem (i nie tylko!). Jutro premiera! Od śniadania w każdym kącie ośrodka dzieje się coś związanego ze spektaklem, a po południu – pierwsza próba montażu całości „Sindbada”.

2021-08-04

Dzień Dziesiąty – Wtorek 03.08.2021

W każdym kącie obozu od rana trwają działania w kierunku naszego obozowego spektaklu. Wieczorem – upragnione ognisko, które okazało się być wybitnym spoiwem dla naszego obozu.

2021-08-03

Dzień Dziewiąty – Poniedziałek 02.08.2021

Udało nam się wejść w obozowy rytm. Cały dzień dajemy z siebie wszystko na zajęciach grupowych i solo. Po południu basen dla relaksu, a wieczorem – bal przebierany „Moda 1000 Mórz”.

2021-08-02

Dzień Ósmy – Niedziela 01.08.2021

Dzień projektowy! Wszystko dookoła się trzęsie, bo przygotowujemy się do wieczornego koncertu zarządzanego przez P. Misię. Wieczorem wielkie wydarzenie w świetle reflektorów.

2021-08-01

Dzień Siódmy – Sobota 31.07.2021

Przeddzień koncertu! Półmetek obozu! Cały nasz ośrodek huczy od prób wokalnych. Wieczorem dla chętnych kolejny pokaz filmowy.

2021-07-31

Dzień Szósty – Piątek 30.07.2021

Dziś wycieczka! Góra Żar, a później polecieliśmy do Bielska Białej. Po powrocie autokarami do ośrodka i po obiadokolacji wróciliśmy do zajęć, żeby nie stać w miejscu z projektami.

2021-07-30

Dzień Piąty – Czwartek 29.07.2021

Od śniadania do kolacji mnóstwo zajęć kierujących się w stronę projektów, a wieczorem zaś pokaz filmowy w klimacie naszego obozu, czyli trzecia część disneyowskiego Aladyna – „Aladyn i Król Złodziei”

2021-07-29

Dzień Czwarty – Środa 28.07.2021

Od rana powstają nowe układy taneczne, trenujemy szermierkę, mamy zajęcia integracyjne, uczymy się robić zwierzaki z baloników i projektujemy kostiumy oraz dodatki do spektaklu. Bardzo pracowity dzień zakończony zawsze oczekiwanym występem Aktu VIII.

2021-07-28

Dzień Trzeci – Wtorek 27.07.2021

Kolejny dzień i kolejne okazje do spędzenia czasu na zabawie i wspólnej pracy. Po obiedzie kąpiel w basenie! Wieczorem rewia scenek o powstaniu Góry Żar lub Bielsko Białej.

2021-07-27

Dzień Drugi – Poniedziałek 26.07.2021

Dzień drugi i już działamy jak dobrze naoliwiona maszyna! Wieczorem integracja całym obozem i dyskoteka pełna dynamiki!

2021-07-26

Dzień Pierwszy – Niedziela 25.07.2021

I poszło! Rozpoczęliśmy długo oczekiwany obóz w Korbielowie 2021! Po podróży obiadokolacja, a później obowiązkowe czytanie regulaminu w grupach. Wieczorem – energetyczna integracja całym obozem!