Dzień Czwarty – Środa 28.01.2015

Na śniadanie parówki lub wędlina i sery do wyboru. Wyjście na Złoty Groń i kolejne wrażenia na śniegu. Już wszyscy początkujący korzystali ze średniej trasy. Zaawansowani szukali wrażeń w lesie, na bocznych trasach i skoczniach. Będą świetne filmy po powrocie. Nagrywaliśmy kamerką umieszczoną w goglach, są świetne zdjęcia. Na obiad smaczny barszczyk z jajkiem i gulasz z kaszą, lub ziemniakami.

Rewelacyjny koncert kapeli góralskiej z tańcami i śpiewami, wszyscy brali udział i mogli się wykazać talentami wokalnymi, tanecznymi, a nawet siłowymi w zbójnickim. Na kolację coś dla dzieci: kluski z serem, lub wędliny i sery. Dla chętnych wczorajszy HIT – wieczorne wyjście na stok. Reszta miała turniej kręgli, które sami wykonali. Jutro kolejne mocne wrażenia. Jak tu nabrać sił, kiedy trzeba gadać z kolegami do późnej nocy? No nic, odpoczniemy po powrocie.

Zobacz co się działo w pozostałe dni:

Dzień Pierwszy – Niedziela 25.01.2015

Ruszyliśmy bladym świtem z mokrej Warszawy. Spędziliśmy miłe i wesołe chwile w pociągu. Dotarliśmy do obsypanej śniegiem Wisły a potem naszego malowniczego Ośrodka – Maria. Wieczorem był emocjonujący wieczór integracyjny.

Dzień Drugi – Poniedziałek 26.01.2015

Pierwszy dzień na stoku! Wypożyczamy buty, narty, kaski i kijki. Test umiejętności i śmiganie po stoku. Po obiedzie integracja i zajęcia wokalne, a wieczorem znów integracja i dyskoteka.

Dzień Trzeci – Wtorek 27.01.2015

Kolejne wyjście na stok. Dwa nowe pontony do zjeżdżania sprawiają się świetnie! Po południu omawiamy szczegóły pracy nad zimowiskowym odcinkiem 'KtoSko’, a wieczorem – na stok! Pierwszy raz śmigamy, gdy jest ciemno!

Dzień Czwarty – Środa 28.01.2015

Kolejny dzień jazdy na nartach, rano i wieczorem. Do tego koncert kapeli góralskiej i turniej wykonanych własnoręcznie kręgli.

Dzień Piąty – Czwartek 29.01.2015

Jak codziennie seria zjazdów na stoku, warsztaty wokalne po obiedzie i kulig wieczorem. Po kuligu gra w bilard i w piłkarzyki.

Dzień Szósty – Piątek 30.01.2015

Piękna pogoda na stoku przyniosła też ogromne płatki śniegu! Po obiedzie dokrętki do KtoSko, zajęcia teatralne i wokalne. Wieczorem niespodzianka na kolację – pizza! A na sam koniec – bal przebierańców.

Dzień Siódmy – Sobota 31.01.2015

Wracamy do domu! Przed wyjazdem jeszcze pokaz piosenek nauczonych na zajęciach wokalnych, dokrętki do KtoSko i rozdanie dyplomów. W pociągu ostatnie zdjęcia do odcinka i… jesteśmy. Do zobaczenia!