Dzień Trzeci – Wtorek 27.01.2015

Na śniadanie jajka. Potem oczywiście stok. Dziś przebojem były dwa świeżo zakupione pontony do zjeżdżania. Nowicjuszom narciarskim idzie coraz lepiej. Na obiad kurczak. Po odpoczynku śpiewy z gitarą i obgadywanie nowego odcinka programu Ziemka – „Kto Skopiował”, który ma powstać na Obozie. Na kolację naleśniki. Wieczorna wyprawa na stok udana.Wszyscy chcieli jeszcze zostać, ale trzeba było już wracać do Ośrodka bo późno. Wszystkim podobał się marsz z latarkami i jasno oświetlony Stok i chmurami śniegu z armatek. Do zdjęcia zapozował nam nawet ratrak, specjalnie zatrzymując się, żebyśmy mogli zrobić sobie z nim zdjęcie.

Zobacz co się działo w pozostałe dni:

Dzień Pierwszy – Niedziela 25.01.2015

Ruszyliśmy bladym świtem z mokrej Warszawy. Spędziliśmy miłe i wesołe chwile w pociągu. Dotarliśmy do obsypanej śniegiem Wisły a potem naszego malowniczego Ośrodka – Maria. Wieczorem był emocjonujący wieczór integracyjny.

Dzień Drugi – Poniedziałek 26.01.2015

Pierwszy dzień na stoku! Wypożyczamy buty, narty, kaski i kijki. Test umiejętności i śmiganie po stoku. Po obiedzie integracja i zajęcia wokalne, a wieczorem znów integracja i dyskoteka.

Dzień Trzeci – Wtorek 27.01.2015

Kolejne wyjście na stok. Dwa nowe pontony do zjeżdżania sprawiają się świetnie! Po południu omawiamy szczegóły pracy nad zimowiskowym odcinkiem 'KtoSko’, a wieczorem – na stok! Pierwszy raz śmigamy, gdy jest ciemno!

Dzień Czwarty – Środa 28.01.2015

Kolejny dzień jazdy na nartach, rano i wieczorem. Do tego koncert kapeli góralskiej i turniej wykonanych własnoręcznie kręgli.

Dzień Piąty – Czwartek 29.01.2015

Jak codziennie seria zjazdów na stoku, warsztaty wokalne po obiedzie i kulig wieczorem. Po kuligu gra w bilard i w piłkarzyki.

Dzień Szósty – Piątek 30.01.2015

Piękna pogoda na stoku przyniosła też ogromne płatki śniegu! Po obiedzie dokrętki do KtoSko, zajęcia teatralne i wokalne. Wieczorem niespodzianka na kolację – pizza! A na sam koniec – bal przebierańców.

Dzień Siódmy – Sobota 31.01.2015

Wracamy do domu! Przed wyjazdem jeszcze pokaz piosenek nauczonych na zajęciach wokalnych, dokrętki do KtoSko i rozdanie dyplomów. W pociągu ostatnie zdjęcia do odcinka i… jesteśmy. Do zobaczenia!