Dzień Dwunasty – Piątek 27.07.2018

Dwanaście ostatnich dni skierowało nas właśnie do tej daty – 27 lipca 2018 roku. Dzień to wyjątkowy, bo to własnie dziś odbyła się premiera spektaklu obozowego „Noe i Giganci” poświęconego biblijnemu potopowi. Na zdjęciach widać różnorodność środków użytych w spektaklu – kostiumy, szermierka, animacja, wstawki filmowe, układy taneczne, sceny kaskaderskie… Wszystko tu jest. Pan Tomek razem z BigBandem urzęduje w „stodole”, zaś cała kadra – przed sceną. Ziemek cały dzień montuje impresję o „zrujnowanej ziemi”, która ma mieć premierę na spektaklu, a przy świetlicy urzęduje Staszek, Cibons i cała ekipa pomagierów. Czas goni, a ręce Nefilima jeszcze nie zrobione! Cała kadra w napięciu nadzoruje młodzieżą, aby spektakl był możliwie najlepszy. Nastroje dopisują, co widać po zdjęciach spoza sceny. Razem jest nam naprawdę dobrze, co przekłada się na spektaklową energię. Dookoła biegają nefilimowie, żółwie, baranki, mieszkańcy osady, rodzina Noego… Kompletny misz-masz, który dopiero wieczorem utworzył spójną całość. O 21:20 rusza relacja na żywo, Szeryf zapowiada spektakl i lecimy. Technika okazała się kapryśna, więc przez cały spektakl siedzimy jak na szpilkach, trzymając kciuki, aby wszystko się udało. Ale lądujemy telemarkiem. Wszyscy jesteśmy z siebie bardzo dumni i szczęśliwi, że wszystko udało się tak, jak trzeba. Jutro – odpoczywamy. Zasłużenie.

Zobacz relację z pozostałych dni:

2018-07-30

Dzień Czternasty – Niedziela 29.07.2018

To koniec naszego obozu! Ostatnie śniadanie, pakowanie się, podróż autokarem do Giżycka, chwila czasu wolnego i do pociągu! Podróż mija nam szybko i bez problemów. Na Warszawę Centralną zajeżdżamy z 25 minutami opóźnienia. Widzimy się za rok! 🙂

2018-07-29

Dzień Trzynasty – Sobota 28.07.2018

Ostatni, pełnoprawny dzień w ośrodku „Jakub” wypełniony słońcem! Plażowanie, mecz siatkówki i piłki nożnej, wjazd na ostro, rozdanie dyplomów i parodie kadry. Jutro wracamy!

2018-07-28

Dzień Dwunasty – Piątek 27.07.2018

Premiera spektaklu obozowego „Noe i Giganci” to moment kulminacyjny naszego obozu. Cały dzień prób w pośpiechu i z problemami technicznymi kończy się bezbłędnym i pięknym wydarzeniem oklaskiwanym cały wieczór.

2018-07-27

Dzień Jedenasty – Czwartek 26.07.2018

Od rana – próby. Oprócz prób, przymierzania kostiumów, tworzenia Nefilima i kolejnych gadżetów, trenowania finału i zdzierania gardeł przy śpiewaniu finału mamy czas także na wypoczynek – wędrówki do sklepu i plażowanie.

2018-07-26

Dzień Dziesiąty – Środa 25.07.2018

Dziś premiera! „Burza – Rapsodia Pięciu Żywiołów” rusza punktualnie o 21:20. Cały dzień prób przywiódł nas właśnie do tego pamiętnego momentu.

2018-07-25

Dzień Dziewiąty – Wtorek 24.07.2018

Próbujemy, próbujemy i jeszcze raz próbujemy! Ostatnia faza prób do spektaklu „Burza – Rapsodia Pięciu Żywiołów”. Powstają kolejne sceny „Noego” i nagrywamy projekt filmowy!

2018-07-24

Dzień Ósmy – Poniedziałek 23.07.2018

Dzień prób do projektu fizycznego i teatralnego zakończył się pokazem „Księcia Egiptu” z 1998 roku.

2018-07-23

Dzień Siódmy – Niedziela 22.07.2018

Dziś cały dzień jest poświęcony na jedno z najważniejszych wydarzeń obozowych – koncertu kierowanego przez P. Misię. Więc próby, plażowanie, znowu próby, a wieczorem – fenomenalny występ i fantastyczna energia!

2018-07-22

Dzień Szósty – Sobota 21.07.2018

Cały dzień prób i fantastyczna pogoda, która po obiedzie wygoniła nas nad jezioro. Wieczorem bal przebierańców „na pustyni i w oazie”!

2018-07-21

Dzień Piąty – Piątek 20.07.2018

Poranek pochmurny, więc od rana tłuczemy projekty. Po smacznym obiedzie i wędrówce całym obozem do miasteczka – plażujemy, a wieczorem – smażymy kiełbaski na ognisku i cieszymy się swoim towarzystwem.

2018-07-20

Dzień Czwarty – Czwartek 19.07.2018

Od rana – piękne słońce. Cały dzień zajęć kończy się długą wizytą nad jeziorem, kąpielą i zabawą na plaży, a wieczorem – pokaz improwizacji w wykonaniu połowy Aktu VIII!

2018-07-19

Dzień Trzeci – Środa 18.07.2018

Dzień wycieczki i bezchmurna, słoneczna pogoda! Mamy rejs statkiem i zwiedzamy Twierdzę Boyen, a po zwiedzaniu – czas wolny w Giżycku. Po obiadokolacji projekt rusza z próbą i pierwszy raz bawimy się na plaży. Ale dzień!

2018-07-18

Dzień Drugi – Wtorek 17.07.2018

Pierwszy, pełnoprawny dzień obozu. Zajęcia integracyjne w grupach, pierwsze tury zajęć do wyboru i dla konkretnych grup, spotkanie z kadrą, omawianie planów na najbliższe dwa tygodnie. A po kolacji – integral obozem i dyskatieka wieka! I cały dzień deszcz…

2018-07-17

Dzień Pierwszy – Poniedziałek 16.07.2018

Wystartowaliśmy z obozem! Odprawa na dworcu, o 11:10 – odjazd! Dojeżdżamy do Giżycka w deszczu, pakujemy się do autokarów i w mgnieniu oka jesteśmy w Kruklankach. Do wieczora obiadokolacja, podpisywanie regulaminów i integracja całym obozem. Ruszyliśmy z kopyta!