Dzień Dziewiąty – Wtorek 24.07.2018

Kolejny dzień pracy i aktywnego wypoczynku. Cały nasz obóz w każdym kącie ma jedną z sześciu grup, które pracują nad projektami. Projekt fizyczny wchodzi w ostatnią fazę prób, projekt teatr cały czas się rozwija, a projekt film zrealizował największą sekwencję filmową – walkę pionków od warcabów na boisku do koszykówki! Dron filmowy wzbił się w powietrze. Zdjęcia będą przepiękne! Reszta dnia to żelazna klasyka. Plażowanie z relacją na żywo, kolejne próby projektowe i – tym razem – wcześniejsza godzina ciszy nocnej. W czasie, gdy ekipa pracowała nad spektaklem „Burza – Rapsodia Pięciu Żywiołów”, młodsi szykowali się już do spania. Oczywiście nie obyło się przedtem bez zajęć z wychowawcami, ale dziś stawiamy na odpoczynek. Jutro – wielka premiera spektaklu projektu fizycznego, a w piątek – teatralnego! Trzymajcie za nas kciuki!

Zobacz relację z pozostałych dni:

2018-07-30

Dzień Czternasty – Niedziela 29.07.2018

To koniec naszego obozu! Ostatnie śniadanie, pakowanie się, podróż autokarem do Giżycka, chwila czasu wolnego i do pociągu! Podróż mija nam szybko i bez problemów. Na Warszawę Centralną zajeżdżamy z 25 minutami opóźnienia. Widzimy się za rok! 🙂

2018-07-29

Dzień Trzynasty – Sobota 28.07.2018

Ostatni, pełnoprawny dzień w ośrodku „Jakub” wypełniony słońcem! Plażowanie, mecz siatkówki i piłki nożnej, wjazd na ostro, rozdanie dyplomów i parodie kadry. Jutro wracamy!

2018-07-28

Dzień Dwunasty – Piątek 27.07.2018

Premiera spektaklu obozowego „Noe i Giganci” to moment kulminacyjny naszego obozu. Cały dzień prób w pośpiechu i z problemami technicznymi kończy się bezbłędnym i pięknym wydarzeniem oklaskiwanym cały wieczór.

2018-07-27

Dzień Jedenasty – Czwartek 26.07.2018

Od rana – próby. Oprócz prób, przymierzania kostiumów, tworzenia Nefilima i kolejnych gadżetów, trenowania finału i zdzierania gardeł przy śpiewaniu finału mamy czas także na wypoczynek – wędrówki do sklepu i plażowanie.

2018-07-26

Dzień Dziesiąty – Środa 25.07.2018

Dziś premiera! „Burza – Rapsodia Pięciu Żywiołów” rusza punktualnie o 21:20. Cały dzień prób przywiódł nas właśnie do tego pamiętnego momentu.

2018-07-25

Dzień Dziewiąty – Wtorek 24.07.2018

Próbujemy, próbujemy i jeszcze raz próbujemy! Ostatnia faza prób do spektaklu „Burza – Rapsodia Pięciu Żywiołów”. Powstają kolejne sceny „Noego” i nagrywamy projekt filmowy!

2018-07-24

Dzień Ósmy – Poniedziałek 23.07.2018

Dzień prób do projektu fizycznego i teatralnego zakończył się pokazem „Księcia Egiptu” z 1998 roku.

2018-07-23

Dzień Siódmy – Niedziela 22.07.2018

Dziś cały dzień jest poświęcony na jedno z najważniejszych wydarzeń obozowych – koncertu kierowanego przez P. Misię. Więc próby, plażowanie, znowu próby, a wieczorem – fenomenalny występ i fantastyczna energia!

2018-07-22

Dzień Szósty – Sobota 21.07.2018

Cały dzień prób i fantastyczna pogoda, która po obiedzie wygoniła nas nad jezioro. Wieczorem bal przebierańców „na pustyni i w oazie”!

2018-07-21

Dzień Piąty – Piątek 20.07.2018

Poranek pochmurny, więc od rana tłuczemy projekty. Po smacznym obiedzie i wędrówce całym obozem do miasteczka – plażujemy, a wieczorem – smażymy kiełbaski na ognisku i cieszymy się swoim towarzystwem.

2018-07-20

Dzień Czwarty – Czwartek 19.07.2018

Od rana – piękne słońce. Cały dzień zajęć kończy się długą wizytą nad jeziorem, kąpielą i zabawą na plaży, a wieczorem – pokaz improwizacji w wykonaniu połowy Aktu VIII!

2018-07-19

Dzień Trzeci – Środa 18.07.2018

Dzień wycieczki i bezchmurna, słoneczna pogoda! Mamy rejs statkiem i zwiedzamy Twierdzę Boyen, a po zwiedzaniu – czas wolny w Giżycku. Po obiadokolacji projekt rusza z próbą i pierwszy raz bawimy się na plaży. Ale dzień!

2018-07-18

Dzień Drugi – Wtorek 17.07.2018

Pierwszy, pełnoprawny dzień obozu. Zajęcia integracyjne w grupach, pierwsze tury zajęć do wyboru i dla konkretnych grup, spotkanie z kadrą, omawianie planów na najbliższe dwa tygodnie. A po kolacji – integral obozem i dyskatieka wieka! I cały dzień deszcz…

2018-07-17

Dzień Pierwszy – Poniedziałek 16.07.2018

Wystartowaliśmy z obozem! Odprawa na dworcu, o 11:10 – odjazd! Dojeżdżamy do Giżycka w deszczu, pakujemy się do autokarów i w mgnieniu oka jesteśmy w Kruklankach. Do wieczora obiadokolacja, podpisywanie regulaminów i integracja całym obozem. Ruszyliśmy z kopyta!