Dzień Trzeci – Wtorek 11.02.2020

Drugi poranek na naszym zimowisku przywitał nas piękną pogodą. Po przepysznym – jak zawsze – śniadaniu ruszyliśmy w grupach na stok. Dziś wszystko szło już zdecydowanie szybciej. Wiadomo – sprzęt wypożyczony, karnety rozdane… Nie pozostaje nic innego, jak śmigać i uczyć się jazdy na nartach i desce. Zmrożony śnieg stworzył na szczycie Złotego Gronia twardą skorupę, która na dole stoku zmieniała się w muldy utrudniające zjazd. Ale wszyscy dzielnie śmigali aż do zbiórki. Podczas powrotu do ośrodka Ziemek przeprowadził transmisję live zarejestrowaną na naszym FB. Zmęczone, acz wesołe twarze dzieciaków i kadry zostały skrupulatnie zarejestrowane przez obiektyw Ziemkowej Xperii (It’s a Sony). Na obiad jarzynowa, a na drugie – kurczak z ziemniakami. Przerwa poobiednia oraz zajęcia po obiedzie minęły na przygotowaniach do wieczornego „Mam Talent”. W „Piekiełku”, czyli w salce pod Francikową Izbą trwały zajęcia plastyczno-teatralno-wokalne, gdzie do dyspozycji była duża część naszej kadry. Do kolacji we wszystkich domkach trwały sprawne i kreatywne próby. Na kolacji – uczta: hamburgery, które zostały wtrząchnięte przez naszych wychowanków i kadrę do ostatniego okruszka. A wieczorem – „Mam Talent”, a raczej „Mam Talerz” – pokaz ukrytych talentów naszej młodzieży. Było wszystko – własne tłumaczenia piosenek, wykłady na aktualne tematy, skecze, pokazy mody, piosenki, pokazy tańca… I wszystko absolutnie i kompletnie fantastyczne. Występy naszych utalentowanych, młodych gwiazd niejednego przyprawiły o drżenie serca i wzruszenie. Jako kropka nad „i” pokazała się część kadry grająca w zespole improv Akt VIII jako Akt III (bo aktorów było trzech – Staszek, Ziemba i Ziemek). Rozgrzali widownię rymując i zagrali trzy gry: „Siedź, Leż, Stój” i scena o domu starców, „Martwi Aktorzy” z gościnnym udziałem naszej małej Basi i „Manekiny”, które prowadzili Daria i Musz. Wieczór więc zakończył się potężną dawką endorfin, która przyda się jutro na stoku. W środę zdobywamy szczyty!

Zobacz relację z pozostałych dni:

2020-02-16

Dzień Siódmy – Sobota 15.02.2020

Wracamy do Warszawy! Wręczenie dyplomów w Piekiełku, podróż do Wisły, zakupy na podróż i sześć godzin przemiłej podróży. Widzimy się za pół roku podczas wakacji!

2020-02-15

Dzień Szósty – Piątek 14.02.2020

Po ostatnim wyjściu na stok i zdaniu sprzętu przygotowujemy się do wieczornego wydarzenia – do balu przebieranego!

2020-02-14

Dzień Piąty – Czwartek 13.02.2020

Oprócz standardowego wyjścia na stok i zajęć teatralnych i plastycznych również wieczorem zdobyliśmy Złoty Groń.

2020-02-13

Dzień Czwarty – Środa 12.02.2020

Do wczesnego popołudnia jeździmy na Złotym Groniu, a wieczorem – ognisko z kiełbaskami i koncert góralskiej kapeli „Jetelinka”

2020-02-12

Dzień Trzeci – Wtorek 11.02.2020

Po raz drugi jesteśmy od rana na stoku. Po południu przygotowujemy się do wieczornego „Mam Talent”, a raczej „Mam Talerz” – pokazu ukrytych talentów naszej młodzieży.

2020-02-11

Dzień Drugi – Poniedziałek 10.02.2020

Dziś dzień najtrudniejszy, bo trzeba wypożyczyć sprzęt. Debiutanci podążyli na oślą łączkę, a Ci z narciarskim stażem udali się na średni i duży stok. Po sjeście poobiedniej zajęcia do wyboru: wokal lub plastyka a wieczorem – integracja przy muzyce.

2020-02-10

Dzień Pierwszy – Niedziela 09.02.2020

Nareszcie! Nadszedł ten długo wyczekiwany dzień, w którym wyjeżdżamy na upragnione ziEmowisko! Rok 2020 przyniósł nam zbiórkę, na którą można było nie zaspać – o 6:40.